Dün üşenmedim ve kullandığım temanın renkleriyle oynadım.

Önceki cicili bicili, turunculu kırmızılı halinden bu hale geldi: Artık daha ciddi, daha sade ve daha karanlık.

Ben pek beğendim. Nasıl olmuş?

Tags: ,

This post has 6 comments.

  1. Barış
    01 Sep 06
    18:26

    renk falan bi yere kadarda ismail yk melodiler gerçekten müthiş çekici olmuş…:)>-

  2. alper
    02 Sep 06
    19:23

    renk falan bir yere kadar ne demek abi? :)

    ismail yk ve keremcem’in hastasıyım, napalım ^:)^

  3. erdemir demir
    07 Sep 06
    21:02

    Alper Kardeşim;merhaba..Tarzının komik olduğunu düşünüyor ve eğleniyorum.Bu durumda sitene arada bir gözatmak isterim.Ancak”Kim?” başlığının altında yerel müzikleri de sevdiğini belirtnişsin de Anadolu ve asya kökenli müzikleri belirtmemişsin atladın mı yoksa geniş kapsamlı mı kullandın? Saygı ve sevgilerimle. Erdemir

  4. alper
    07 Sep 06
    21:48

    merhaba,

    dediğin bana komik geldi. gerçekten komik bir tarzım mı var? :)

    neyse, etnik müzik ifadesinden dolayı bunu soruyorsan, doğrusu dinlediğim ya da sevdiğim çok fazla şey var. Bazı Mali Blues müzisyenlerini de seviyorum, çingene müziğini de. last.fm profilimde görünenler bilgisayar başındayken fon müziği olsun diye açtığım şeyler. Müzik arşivimi ve zevkimi pek yansıtmıyor yani.

  5. erdemir demir
    07 Sep 06
    22:05

    Tekrar merhaba.’Bartelby senin yorumun muydu?’bilmek isterim.Amerikan kısa öykülerinin en iyilerindendir;bana göre… Filmini de bir ara sanıyorum TRT 2’de izlemiştim.Hayalgücümün farklı değerlendirmesinden midir ;bilmiyorum ama film görece basit ve sıkıcı gelmişti. Bugünün bakışıyla ve teknoloji desteğiyle hoş birşeyler çıkabilir diye düşünüyorum. Erdemir

  6. alper
    17 Sep 06
    15:50

    Bartleby benim yorumum, sitedeki diğer yazılar gibi. Bir başkasına ait şeyleri belirtiyorum zaten.

    Bartleby uyarlaması için teknoloji desteğine gereksinim yok aslında. Bilimkurgu vs değil sonuçta.

    Birden fazla Bartleby uyarlaması var, sizinki hangisiydi acaba, merak ettim.